Joo-o! En ehkä uskonu tän tapahtuvan ehkä koskaan, mutta hieman yllytys hullu ku olen (kiitos maikki) niin Jomppe astelee näyttely kehään Joensuussa 13.8. Hui sanon  minä. No tuli mikä tuli niin mää en voi ton koiran ulkonäköön enää hirveesti vaikuttaa, koska se on iso 42cm, lurppakorvat, häntä lyhyt ja nousee selkälinjan yläpuolelle ja olikohan vielä muuta=) Kuitenkin yrittänyttä ei laiteta ja onhan siellä taka alalla se ajatus AVA:n virallistamisesta!

Nyt alkaa sitten tiukka treeni näyttelyä ajatellen et etes esiintyminen onnistus. Eille oltiin jo näyttely treeneissä ja Jomppe meni ihan kivasti minun kanssa, mut Vepsäläisen Timon kanssa, HUH HUH! Eli aivan loistavasti! Eli osaa se mun poika hienosti esiintyä, siis ainakin vieraan kanssa!!! Heppu oli taas tosi hieno mies. Jos mun vauhti rupes olemaan liian luja niin sit häntä nousi hieman yli selkälinjan, mutta muuten, IHGUUUUUU!!!!

Heppu kepponen kasvaa tosi mukavasti. Heppu on nyt 4 1/2kk ja paino 6,1kg ja säkä 34,5. Jännityksellä odotetaan mitä tästä miehestä tulee=)

Huomenna lähetään perheen ja Jepen kanssa kohti etelä suomea ja lomalle=) Merle pojat menee Vepsäläiseen, Kiitos Liisa! Meillä on ekaks Mikan siskon muutto ja sit lepo loma ja merle pojilla voi olla aika toiminnallinen viikko tulossa=) Saas nähä! Toivottavasti osaavat käyttäytyä et voi jatkossakin toivoa et pojat sais hyvän hoitopaikan.

Mun selkä rupes eille vihottelemaan. Liekö töissä ollu hieman huono ergonomia. Tänään on menny hyvin buranan voimalla! Toivotaan et tää menis pian ohi, en tykkää!!!

Nyt maate et huomenna jaksaa mennä töihin ja sit kohti Hesaa! Mirva