Eillen olin sit kisailemassa Siilinjärvellä! Aamulla herätys 4.30 ja sit hakemaan Lennu bortsu kyytiin ja eiku menoks! Pelotti miten jalat kestää, ku oikeessa jalassa penikkatauti vaivaa, mut hyvin jaksoin juosta 6starttia.

Eka oli maksit. Eli eka startti mentiin Lennun kanssa. Rata näytti tosi helpolta. Ei se mikään vaikee ollukaan. Lennu meni ku tuulispää ja hyvinhän minä siinä mukana sinnittelin. Yks rima tippui ja pari kaarrosta siellä tuli, mutta kaikenkaikkiaaan tosi hyvä rata. Lennu oli tosi kuulolla koko radan ajan ja mikäs siinä sit juostessa=)

Toka rata oli kans ihan jees! Siinäkin tippu yks rima, joka oli ihan mun oma moka, kun käsky tuli just riman päällä. Oon tosi tyytyväinen. Lennu meni tasasen tappavasti sinne minne käskettiin.

Kolmas rata oli sit hyppis. Alku meni hyvin. Lopussa 3 ja 4 esteen väliin oli tarkotus tehä valssi, mut ei toivookaan et oisin sinne kerenny valssailemaan, joten toisiks viimeselle esteelle piti tehä sylkkäri, joka ei oo mun vahvin juttu. Siinä Lennu kerkes pyörähtää, mut nolla tuli kera voiton sertin ja Lennusta tuli sit hyppyvalio! Koirahan on aivan ihana. Sen kanssa on niin ihana tehä yhteistyötä et voi veljet! Kiitos vaan Pirjolle kun  luotti Lennun käsiini!

Sit oli Jompen vuoro. Eka rata oli hyppis ja se meni ihan ok. Jomppe jumi yhteen mutka putkeen ja sen jälkeen minä lähdin liikaa vejättämään ja Jomppe ohitti pussin suun. Tuloksena siis 5.

Toinen ja kolmas rata oli agirato. Radat hajos jo heti ekoilla esteillä. En vaan saanu koiraa sinne minne olisin halunnu.

La lähetään uudella innolla kohti Joensuuta! Siellä on sit kaks starttia.  Su ois sit Tiian treenit ja siellä ois tarkotus laittaa toi hurtta ruotuihin!

Ilmat alkaa lämmetä ja ajatukset pyörii kovasti Jompen turkissa. Mahasta olen jo vähän lyhyemmäksi karvoja leikannut, mut saas nähä miten  rohkee oon muuten sitä ajemaan! Katsotaan miten käy...

Palataan

Mirva