Mistäs sitä aloittas! Oltiin la kisaamassa Siilinjärvellä peräti kolmen startin verran. Kotoa lähtö tuotti hieman tuskaa! Minulla takana kaksi päivää, jotka olin viettänyt ripuloiden ja ei la aamukaan kovin valoisalta näyttänyt tältä osin. Ei kun imodiumia kehiin ja nokka kohti Siilinjärveä.

Matka meni todella hyvin ja imodiumit olivat tehneet tehtävänsä. Jännitys oli ihan minimissä, joka tuntuio ihan kivalta.

Eka rata oli hyppis. Radan alku oli tosi loistava, mut kepeille meno tuotti vaikeuksia. Ilmeisesti ajauduin itse liian lähelle keppejä ja Jomppe pyyhälsi lähimpää putkeen. Kepeille päästiin ja Jomppe suoritti 6 keppiä ok ja sit lopetti kesken. Ja eikun uusiksi. Loppu rata olikin sit tosi kivan tuntuista ja se mentiinkin ilman virheitä. Tulos tästä oli sit se surullisen kuuluisa HYL.

Toka rata oli agirata. Se meni sit niin puihin, kun olla ja osaa. Kieltoja tuli se kolme ja tulos oli sit HYL. Mulla potkut oli menny siihen ekaan rataan niin lahjakkaasti et en vaan saanu itestäni vauhtia ym.ym.ym.

Kolmas rata oli taasen agirata. Se vikutti tutustumisen jälkeen aikasta iisiltä ja sitähän se olikin. Alussa Jomppe karkasi lähöstä ja mulle tuli kiire tehä toiselle hypylle vastaan otto valssi ja sen seurauksena Jomppe tiputti kolmannen riman. Neljäs hyppy ok ja sit oli kepit, jotka myös meni ok. Keppien jälkeen tuli putki. Minulla oli tosi varma olo ohjatessa Jomppee sinne päähän putkee minne olis pitänykin, mut Jomppe päättiki talsia minun varpaiden yli ja mennä väärään päähän! Jes! En aina ymmärrä mitä ton koiran päässä liikkuu. Eli tulos tältäkin radalta HYL!

Yhteenveto koko päivän saaliistaa; Eka ja kolmas rata tuntu todella hyvältä ohjata ja olen niistä tyytyväinen, mut toka rata oli hirvee! Tästä on hyvä jatkaa pitkänäperjantaina!

Huomenna sit Pirjon luo treenaamaan uusia kuvioita! 

Palataan!!!