No joops, tässäpä ekaks Hepun vesileikeistä video

http://www.youtube.com/watch?v=Xd4HjInwWo4

No sitten. Huomasin Hepulla (toissa päivänä) oikeassa etusessa alkavan kasvupatin. Ja eiku soittelu kierros mitä mä teen. No asia selvis, oon syöttäny rakkaalleni liikaa proteiinia(oma moka). No eiku proteiinia vähentämään ja seurataan koiperoista. Toivotaan että selvittiin säikähdyksellä. Jompella nimittäin oli aivan järkky isot molemmissa etu tassuissa. En siis ole viisastunut entisestään=(

Sitten tähän aamuun: Rakas Heppu ja sen sisarukset täyttää tänään 10vk! ONNEA! Ja heti herättyä pojan paino  mittaamaan (säkä mitattu eillen illalla myöhään, ku en malttanu oottaa tähän aamuun ja se oli 25cm). Mittasin kerran toisen ja kolmannenkin ja aina vaan näyttää että painoa olisi tullut 1,2kg viikossa. Ja olin ihan maassa, niin maassa kun ihminen vaan voi olla. Ei tää voi olla totta. Lähin töihin ja soittelin muutaman puhelun (kiitos Maikki ja Liisa) että saisin mielen rauha, jota en saanut ja soitin Mikalle et voisko se mitata uudelleen ja lupasikin, kunhan heppu herää. Mitään ei ruennut kuulumaan ja mun oli pakko käydä kotona paino mittaamassa! Ja kuinkas ollakaan olin kattonu väärin minun ja Hepun yhteispainon ja paino olikin vaan noussu 300g(joka sekin on aika paljon) eli paino nyt 3,6kg . Voi tätä ilon ja onnen päivää! Aivan kauheeta. Kävi kuulkas mielessä jo vaikka minkälaiset kilin ajatukset. Mutta onneks se oli mun mittaus virhe! Luojan kiitos.

No nyt vaan jatketaan ihanaa pennun kanssa elämistä hieman proteiinittomalla ruualla.

Kiitos Maikki ja Liisa vielä kerran, että jaksoitte kuunnella minun vuodatusta.

Nyt vaan juhlistetaan äitien päivää! Saan äitien päivä lahjaksi uudet kumit auton alle, että pääsee taas huristelemaan hyvillä mielin!

Onnellinen äiti Mirva