Viikonloppu oli täynnä agilityä! Ja sehän ei mua haittaa.

La lähettiin Pirjon, Marjon ja kolmen koiran kera kohti Kuopioo ja Tiian treenejä! Paikka oli jossain teollisuus alueella oleva halli. Siellä oli keinonurmi ja se on kyllä kiva. Ainut mikä mua vähä häiritsi oli kentällä olevat tolpat joihin meinasin muutaman kerran törmätä. Treenit oli Tiian tuntien niin todella haastavat, mut paljo niistä taas sai. Taas sanottakoon et vaikeuksien kautta voittoon! Hyvät oli treenit ja ihana ku treenirinki rupes pyörimään. Saa taas uutta pontta treenailuun.

Su oli sit Haverilan Tuomaksen treenit meitin omalla kentällä. Tuomas piti treenit Juha Oreniuksen treenien pohjalta ja hyvät treenit oli nekin. Treeneissä tuli semmosia juttuja mitä minä luulin ettei osata niin kuinkas ollakaan onnistuttiin eka yrittämällä. Oli aivan mahtavaa.

Kyllä se vaan on niin iso juttu, ku on joku joka sanoo et miten ois pitäny tehä mikäkin juttu jos virhe tulee. Siitä voi jo vähän maksaakin.

Rakas tyttäreni on ollu nyt kaks päivää pois koulusta ja minä oon ollu sit poissa töistä. On sit kerenny koirien kanssa touhuta vaikka sun mitä. Tänäänkin käytiin koirien kanssa saavan metsälenkki tihusateesta huolimatta ja kivaa oli. Eillen ja tänään oon Jompen kanssa tehny keppi treeniä. Avo kulma on meijän pieni kompastuskivi, mut nyt alkaa pientä valoa näkyä tunnelin päässä. Jospa se siitä pikkuhiljaa alkais sujua!

Kisaputki sen kun lähenee. Enää reilu viikko Kajaanin kisoihin ja siitä viikko Kaamosralliin. Jiihaa!

Ettäpä tämmöstä tällä erää=)

Palataan astialle!