Heips!

Eillen oltiin kera Jompen, Pirjon, Marjon, Vallun ja Lennun Kuopiossa Harri Huittisen treeneissä. Fiilikset oli jo katossa kun sinne päästiin ja näin sen upean uuden hallin. Kyllä nyt passaa ACElaisten treenata, mut tietty mattoa odotellessa. No sit ite treeniin. Se ei ollu mikään ylitsepääsemättömän vaikea, vaikka siellä virheitäkin tuli. Kaiken kaikkiaan meni sika makeesti ja korviini kantautui myös lausahdus et Jomppe on itä-suomen makein sheltti=) Olipa hymy herkässä! Huittiselta tuli sit palaute: kun saan itseni pidettyy hyvässä tsempissä ja en lipsu/pahmoile koiralle niin menee hyvin. Niimpä, siinä jo treeniä kerrakseen. Mä oon niin ylpee itestäni ja tosta mun karvakorvasta. Täytyy myöntää et oli Pirjon ja Vallunki meno aivan sika siistin näköstä!

Mutta nyt sitten laitan kuvia tulemaan Jompesta uudessa luukissaan!

Tässä Jomppe on vielä kaikessa karvassaan, mutta....

Ja lopuks piti käydä pesulla ettei vaan irtokarvat jää kutittamaan=)

"Mä oon niin surkeen näkönen"

Hyvä siitä tuli jos ei kato niin tarkasti muutamaa pientä pykälää.

Tästä on hyvä jatkaa.

Mirva