Olipahan taas pakkaspäivä! Sen verran kuitenkin toi pakkanen lauhtu et pysty ihan kunnon lenkin tekemään!

Tänään olinkin kotosalla, kun Lotta vielä kipee ja samaa tahtia menee huominenkin! Mikan siskon perhe on täällä hiihtoloman vietossa ja kävivät meitä päivällä moikkaamassa ja minä Lassen kanssa olin niitä viihdyttämässä illan kesämökillä! Ja oli meillä hauskaa=)

On taas ihanaa katsoa, kun Jomppe ja jeppe leikkii! Ihan kun eivät olis ikinä erossa olleetkaan. Vajaa vuorokausi kuitenkin meni että Jomppe taas oli Jepen kaveri. On se vaan niin jännä tyyppi toi meijä Pooppe!

Sitten pentu projektiin! Niin kun olenkin jo aiemmin sanonut että toinen pentue on syntynyt ja tänään niille tuli ikää 1vk. Olin tänään kasvattajan kanssa yhteydessä ja se sanoi että alkaa jo luonteen piirteitä tulla esille! Nää pennut on soopeleita ja kaikilla on tosi kauniit piirrot naamassa ja minä olen aivan lääpälläni valkoisiin merkkeihin=) Ihanaa! Toisen pentueen syntymis ajankohta vaan lähenee. Tänään tulee 53vrk ensimmäisestä astutuksesta(joita siis kolme). Kyllä on elämä vaikeeta! Molemmissa pentueissa on paljon hyvää! Nyt vaan odotetaan...... On tämä pennun etsiminenkin aika rankkaa puuhaa! Ekana ei meinaa löytyä mistään sellaista yhdistelmää mikä kiinnostaa ja sit kun löytyy niin löytyykin kaksi  joista täytys jossakin vaiheessa päättää kumpi vetää pidemmän korren! Koska molemmista ei voi ottaa, vai voiko? Ei=) reilun viikon päästä ollaan toivottavasti jo viisaampia!

Huomenna taas kunhan Mika kotiutuu Lotan kaveriks niin minä ja Lasse suunnataan kesämökille saunomaan ja vois ennen sitä kävästä koirien kanssa jäällä pienen lenkin! Toivotaan ettei huomenna ole enää näin kova pakkanen.

Tänään tupsahti postilaatikosta uuni tuore agi.fi lehti. Selasin lehden läpi heti kun käsiini sen sain ja se vaikuttaa toooosi hyvältä, mutta nyt lehden kimppuu!