No niin! Mistäs sitä taas alottas! Sain tänään ehkä yhden parhaimmista tai parhaimman agility-treeneihin liittyvän puhelun=) Mua ja Tarjaa kysyttiin ns. agilileirille Turkuseen=() No mutta..... Tarja ei pääse, kun tyttäret tulee juhlimaan äitien päivää ja mulla työ, sekä perhe on esteenä! Ottaako aivoon? No eipä, mutta toivon että tämä ei ollut viimenen kerta vaan tämä tarjous toistuisi! Sitä odotellessa.

Eillen oltiin taas Pirkon treeneissä Valtimolla. Tänään oli vuorossa entisen kertaus eli poispäin kääntö ja uutena sylkkäri. Viikolla käytiin tarjan kanssa treenaamassa poispäin kääntöä ja se ei onnistunu silleen miten olisin halunnut ja otti päähän! Tämän sanottuani Pirkolle tehtiin Jompelle ihan privaatisti poispäin kääntöä hypyn ja putken avustuksella ja kuinkas ollakaan Jomppehan oli maailman taitavin koira ja mie olin tietenkin todella taitava ohjaaja=) Me osattiin! Saatte vaan uskoa että Tolvasen rouvalla oli taas hymy herkässä=)))))

Sitten siihen sylkkäriin! Viime kesänä Alanderin Sanna sitä meille opetti sillä uudella tekniikalla ja se éi tuntunu oikein uppoovan mun kalloon! Näytin Pirkolle eka kuivana miten sen teen ja se oli ihan ok, mutta sitten esteen ja koiran kanssa se huomas heti et mikä siinä tökkii! No minäpä tietennii. Koiran tulessa minua päin minä kumarruin kohti koiraa ja sit kun olin kääntämässä koiran kohti hyppyä niin yritin lähtee koiran kanssa kilpajuoksuun. Eli nämä kaks asiaa kun tein toisin niin meijän suoritus oli enemmän kuin täydellinen! On se vaan niin pienestä kiinni!

No sitten pentusiin! Pennut kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia! Eillen täyttivät 1vk:n, aika menee nopeesti. Tässäpä muutama kuva:

Eillen sain kuulla yhdestä ihanasta yhdistelmästä jota aiotaan käyttää syksyllä! Jos tän pennun (jota en todella toivo) kanssa sattuu jotain, esim. silmät ei oo terveet niin sit täytyy rueta odottelemaan mitä siitä yhdistelmästä tulee! Mut toiveikkaana kuitenkin oon tän pennun suhteen!

Nyt täytyy lähtee lapsia viihdyttämään! Palataan Mirva